Види і відмінності автомобільних ваг, забезпечують поосне (поосевое) зважування.
Чому ми не виробляємо підкладні ваги поосного зважування?
При виборі ваг для поосевого зважування компанії розглядають безліч варіантів.
Досить приваблива ідея придбати підкладні поосного ваги на за рахунок їх дешевизни, компактності і мобільності і на перший погляд нічим не відрізняються по функціональності від поосевих ваг вбудованих в дорожнє полотно що мають фундамент. При більш детальному розгляді можна з'ясувати аспекти, кардинально відрізняючі ці ваги.
Складові (комплектація) ваг поосного зважування.
Підкладні автомобільні ваги найчастіше включають 2 вагових підкладних майданчика (можливо з чотирма в'їзними пандусами), індикатор (прилад що відображає вагу) і комплект кабелів розташованих на дорожньому полотні.
Автомобільні ваги, що забезпечують поосьове зважування АВД-20Т виробництва ТОВ «Асвік Центр» складаються з суцільнометалевої вузької платформи, яка встановлюється на рівні дорожнього полотна в спеціальний фундамент (Такий варіант установки зменшує похибку зважування, особливо при зважуванні рідких і сипучих вантажів.), Комп'ютер із спеціально розробленим програмним забезпеченням відображає дані зважування і ведучий захищену від несанкціонованого доступу базу даних, принтер для друку результатів зважування, тензокомплект і комплект кабелів розташований під землею (захищеність від зовнішніх факторів - погоди і т.д.)
З цього випливає те, що підкладні ваги розташовують на дорожньому ділянці якість якої безпосередньо впливає на результат зважування, а саме - цілісність покриття, відсутність ям, підйомів і спусків. Конструкція не передбачає бокового обмеження, що тягне за собою складність позиціювання коліс (особливо двосхилих) і призводить до зісковзуванню \ зависання коліс авто (особливо авто зі спареними осями) і як наслідок не точним ваговим даними.
У свою чергу розташування на рівні дороги суцільнометалевої платформи по ширині дороги виключає можливість зісковзування або зависання, а установка спеціального 20ти метрового під'їзду (може бути виконаний Замовником), щоб уникнути вібрацій кузова автомобіля призводить до мінімізації похибки.
Найбільша границя зважування (НГЗ) ваг поосного зважування.
При виборі ваг такого типу важливо розуміти, що НПВ, який вказаний для даної моделі ваг - при використанні їх для поосного (помостового) зважування - потрібно помножити на кількість мостів автомобіля. Тобто, якщо НПВ, зазначений 30 тонн - це означає, що на цих терезах можна зважити двовісний автомобіль масою до 60 тонн.
Підкладні автомобільні ваги - найбільша границя зважування найчастіше 10, 15 тонн.
Автомобільні ваги, забезпечуючі поосьове зважування АВД-20Т - найбільша границя зважування найчастіше 20 тонн.
Сертифікація автомобільних ваг, що забезпечують поосьовое зважування.
Підкладні автомобільні ваги - не мають сертіфікацованного програмного забезпечення.
Автомобільні ваги, що забезпечують поосьовое зважування АВД-20Т виробництва ТОВ «Асвік Центр» є єдиним пристроєм вимірювання, який пройшов атестацію «Укрметртестстандарт» щодо захисту від несанкціонованого доступу та збереження даних. Це затверджено протоколом № 26-03/92 від 11.12.2008 р. та погоджено Державної Митної Службою Україні, щодо використання в пунктах пропуску (лист Державної Митної Служби України № 11/5-30/14160 від 25.12.2008р).
Автоматизація та управління автомобільними вагами, що забезпечують поосьове зважування.
При виборі автовагів дуже важливо розуміти, що крім зважування авто ще необхідна об'єктивна фіксація результату зважування для його подальшого використання, наприклад можливість захистити себе від юридичних питань пов'язаних з перевантаженням і виходом з ладу з цієї причини авто підрядників \ клієнтів або можливість фіксації ваги авто в дороговказних аркушах.
Більшість підкладних ваг укомплектовані індикаторами (терміналами) для виведення даних на екран і тільки через них існує можливість підключення до комп'ютера. Не рідко виробники (дилери) пропонують придбати комплект окремо, або мають один вид індикатора для багатьох моделей \ видів ваг (бункерні, кранові ...). Параметри роботи даних терміналів якісно відображаються на роботі автоваги в цілому. Так наприклад при заявленому діапазоні робочих температур автоваги (подкладной конструкції) в-40С +80 С діапазон роботи приладу може значно відрізняться, наприклад-10С +35 С, в такому випадку при перетині кордонів температурного діапазону роботи приладу, наприклад -15 дані зважування будуть некоректні.
Автомобільні ваги, що забезпечують поосьовне зважування АВД-20Т укомплектовані комп'ютером, який виводить дані результатів зважування, створює захищену сертифіковану базу даних з можливістю сортування по різних параметрах і виведенням результатів зважування на принтер. Комп'ютер розташовується в операторної кімнаті.
Основні функції програмного забезпечення «Оператор АВД-20Т»:
-
Реєстрація та відображення в реальному часі осьових навантажень, схеми розташування осей, швидкості, маси автомобіля;
-
відбір і сортування по швидкості, масі, поосного навантаженні з урахуванням законодавчих нормативів для подальшого оформлення штрафних квитанцій;
-
супровід бази даних: пошук і фільтрація автомобілів по даті, часу
-
реєстрації, типу автомобілів, їх ваговим і габаритним параметрам і т.д.
-
інтеграція в АСУ верхнього рівня
-
захист від несанкціонованого доступу (сертифікат Укрметртестстандарту на ПО "Оператор АВД-20т").